28
Eki

Kağıtlara bakarak onları değiştiremezsin. Elindekileri hatırla..

Bayramın en güzel yanı sanırım her gün 1, 2 film izleyerek günü bitirmek :) Adını çok kez duyduğum fakat ilk başlarda ilgimi çekmeyen Ocean’s 11 filmini dün seyrettim ki zaten kadroya bakınca yok artık niye bu kadar ertelemişim bu filmi diye düşünmedim değil.

George Clooney, Brad Pitt, Matt Damon, Andy Garcia ve Julia Roberts ile kusursuz soygun planına ortak olmaya hazır mısınız? Danny Ocean, hapishaneden yeni çıkmasına rağmen kafasında kurduğu plan ne kadar zor ve tehlikeli olsa da bunu gerçekleştirmek için elinden gelen her şeyi yapmaya başlar. Las Vegas’ta Terry Benedict’e ait kumarhaneleri soyarak bir ilki gerçekleştirmek istiyor. Fakat Las Vegas gibi bir yerde devlet kurumlarından bile daha iyi korunuyor sanırım kumarhaneler. :D Bu güvenlik önlemlerini aşmak hiç kolay olmayacaktır. Soygun için gerekli malzemelerin temini için bütçeyi sağlayacak kişiyi bulmak, ardından da soygunun kusursuz gerçekleşmesi için cesaretli ve yetenekli bir ekibe ihtiyaç vardır.

Çünkü kasa her zaman kazanır. Aynı miktarla uzun süre oynarsan kasa tüm paranı alır. Mükemmel el gelip, büyük oynarsan başka. O zaman kasayı alırsın.

Danny Ocean ve Rusty Ryan tek tek kişileri seçerek 11 kişilik bir ekip oluşturuyorlar. Bir kumarhaneyi ellerini kollarını sallayarak girip, kasaya ulaşarak soyamayacaklarına göre sırada planı yapmak kalıyor. Aslında bu da Danny tarafından çoktan hazırlanmış geriye kalan tek şey bu tehlikeli görevi yapabilme olasılığın yüksek olduğuna ekibi inandırmak ve kafalarında ki telaşı silmelerine yardımcı olmaktır.

– Bir soru soracağım, yanıtı düşüneceksin. Nereye bakarsın?
– Yere bakarsan yalan söylediğini anlar, yukarı bakarsan bilmiyorsun. 4 kelimenin yeteceği yerde 7 kelime kullanma. Kurbanına bak ama gözlerini dikme. Ayrıntılı konuş. Komik ol ama onu güldürme. Senden hoşlanmalı ama gittiğinde unutmalı.

Ayrıca film Las Vegas’ta olunca o güzel şehrin büyüleyici havası da sizi filme kilitliyor resmen :)) Diğer soygun filmlerinden en büyük farkı sanırım içerisinde hem komediyi, aşkı ve aksiyonu barınması. Hal böyle olunca da ortaya izlenesi harika bir soygun filmi çıkmış ki bu filmin 2 devam filmi daha mevcut. Ocean’s Twelve ve Ocean’s Thirteen henüz onları izlemedim fakat en kısa zamanda seriyi tamamlayacağım.. :)




Bunları İncelediniz mi?

“Sakın gerçekten zamanı gelmeden önce öfkene yenik düşme.” – 25. Saat

Edward Norton… Çoğumuz kendisini Dövüş Kulübü’ndeki harika oyunculuğu ile tanıdı. Edward, sanki dayak yemek için yaratılmış bir oyuncu. Psikolojisi çökmüş ve dayak yemekten zevk alan karakter bu kadar mı güzel … Devamını oku..

Sineblog Yılbaşı Çekilişi Başladı..

Merhaba arkadaşlar.. Bu çekilişi bir kaç ay önceden yapmayı planlıyordum fakat kısmet bugüneymiş. Yılbaşının yaklaşması nedeniyle bol ödüllü bir çekiliş ile açılışı yapıyoruz :) Bundan sonra düzenli olarak çeşitli çekilişler … Devamını oku..

Kartal – The Eagle

Savaş filmleri dediğimizde, hele ki konu olarak antik roma, mısır, Sezar gibi öğeleri içinde barından bir yapımla karşı karşıyaysak akla gelen bazı öğeler vardır. Kılıç, kalkan, o uçları olmayan terlik … Devamını oku..

© Copyright 2010-2017 Sinemayı Bloglamaya Hazır mısınız?. Tasarım: — Dream Theme.

Üye Girişi Valid XHTML 1.0 Transitional I Love You Wordpress