16
Oca

3. Uluslararası Engelsiz Film Festivali Kısa Film Yarışması Başvuruları Başladı.

engelsiz film festivali

Son günlerde film yarışmaları ile ilgili mailler geliyor ve elimden geldiğince yayınlamaya çalışıyorum. Az önce başka bir kısa film yarışması ile ilgili bir mail geldi ve aynen aktarıyorum.

3. ULUSLARARASI ENGELSİZ FİLM FESTİVALİ KISA FİLM YARIŞMASI BAŞVURULARI BAŞLADI

Mind the AD-İstanbul tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenecek olan 3. Uluslararası Engelsiz Film Festivali 20-25 Mayıs 2013 tarihleri arasında hayata geçiyor.

Engellilik, iş göremezlik konusunda kısa ve uzun metrajlı filmlerle toplumda farkındalık yaratmayı ve bu bilincin güçlenerek yayılmasını sağlamayı hedefleyen Uluslararası Engelsiz Film Festivali; “Herkes İçin Eşit Yaşam Koşulları, Eşit Saygı ve Adalet” ana temasıyla çalışmalarını sürdürmeye başlamıştır.

Kısa Film Yarışması Jürileri Açıklandı…

Ulusal alanda yarışma düzenlenecek olan festivalde EN İYİ KISA FİLM, EN İYİ SENARYO ve JÜRİ ÖZEL ÖDÜLLERİ verilecektir. Bunun çerçevesinde Türkiye genelinde “HERKES İÇİN EŞİT YAŞAM KOŞULLARI, EŞİT SAYGI VE ADALET” temalı bir kısa film yarışması düzenleneceğinin duyurusu yapılmıştır.

Kısa film yarışmasının jürileri :
Tuğrul Tülek (Oyuncu, Yönetmen)
Yelda Reynaud (Oyuncu)
Erhan Kozan (Yönetmen)
Hülya Uçansu (Üniversite Öğretim Görevlisi)
Türker Korkmaz (Yapımcı)
Melis Behlil (Sinema Yazarı, Öğretim Görevlisi)
Muhsin Akgün (Fotoğraf Sanatçısı)
Bülent Doruker (Digital Film Academy Türkiye Direktörü, Yapımcı)
Serkan Çakarer (Yapımcı)
Nizam Eren (Sinema Halkla İlişkiler Uzmanı)

Ön Değerlendirme Jürisi
Yarışmaya katılacak filmleri ödüllü kısa film yönetmenleri ve Kısa Film Ruhu’nu ısrarla koruyan genç sinemacılar değerlendirecek ve ana jüriye iletecek. Ön Değerlendirme Jürisinde yer alacak isimler:

Melis Z. Pirlanti ( Beyazperde.com Genel Yayın Yönetmeni )
Gülçin Önel (Yönetmen, Sinerjist )
Hande Zerkin (Belgesel Yönetmeni, Fotoğrafçı )
Kaan Karsan (Ekşi Sinema Genel Yayın Yönetmeni, Sinema Yazarı)
Hande Türkmen (Metin Yazarı)
Ferhat Şeker (Yönetmen, Fotoğrafçı)

Yarışma Birincilerinin Ödülleri
Kısa film yarışmasında En İyi Kısa Film, En İyi Senaryo ve Jüri Özel Ödülü sahipleri Digital Film Academy’den çeşitli sinema eğitimleri ve Edelkrone firmasından kamera ekipmanları ödüllerini almaya hak kazanacaklar.

Not: “En İyi Senaryo Ödülü” için ayrıca senaryo gönderilmeyecek, jüri izledikleri filmler üzerinden değerlendirme yapacaktır.

Yarışmaya Son Katılım Tarihi: 1 Nisan 2013

Yarışmaya katılmak ve başvuru koşullarını incelemek için www.engelsizfilm.com web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Diğer soru ve önerileriniz için bize festival@engelsizfilm.com adresinden ulaşabilirsiniz.




Bunları İncelediniz mi?

“Sen benim ölümsüzlüğümsün.”

Kasım da Aşk Başkadır! Kasım denilince aklınıza ilk gelen şeyi sormak isterdim size.. “Kasım!” Yahu, ne var bu Kasım ayında da böyle filmin adına konmuş, onu betimleyen şey ne? Sonbahar … Devamını oku..

Siz de insanların hayatları ile kumar oynamamalısınız.

Serinin son filmini de izlemiş bulunuyorum. Bu üçlemenin en çok sevdiğim yanı ana kadroyu koruması birde bunlar yetmiyor muş gibi her filmde usta oyuncuları da kadroya davet etmeler. Ocean’s Eleven … Devamını oku..

FİLMEKİMİ’NDE NELER İZLEYECEĞİZ?

Bu yıl Vodafone Freezone sponsorluğunda 13. Kez Düzenlenecek olan Filmekimi yine iddialı, dopdolu bir programla geliyor. Prömiyerini Sundance, Cannes, Venedik ve Toronto Film Festivallerinde yapan 40’dan fazla film vizyondan önce … Devamını oku..

© Copyright 2010-2017 Sinemayı Bloglamaya Hazır mısınız?. Tasarım: — Dream Theme.

Üye Girişi Valid XHTML 1.0 Transitional I Love You Wordpress